:(

Idag hade jag planerat ett dressyrpass med Storm, men det blev inte riktigt som jag tänkt mig.
I början var han 'som vanligt', mjuk och följsam, och jag satte igång med några enkla övningar.
Sedan helt plötsligt började han bocka och småstegra och hålla på.
Och efter någon form av skum capriole (eller något..) så flög jag i backen...
Jag fick tag i honom och satt upp igen, men då vägrade han helt plötsligt att gå?
Det slutade med att jag fick sitta av och LEDA honom hem till Vingården... Jag vet inte vad som hänt, men jag ska höra med Judy om hon har någon idé.
 

Kommentarer
Postat av: Abbie waterburg

Fin bild. Hur leder man hästen så som du gör?

Svar: Photoshop :)
Miranda Moonbell

2013-04-12 @ 14:22:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0