Mina framtida hästar...

Har funderat lite på vilka hästar jag skulle vilja ha i framtiden, och kommit fram till några av mina idealhästar. :D
Observera att bilderna inte är mina!
 
1. En svartskäck
Skulle vilja ha en svartskäck med lång man. :D Helst en som har typ 'Tin-can-form' eller så. Allra helst av rasen welsh cob eller quarterhäst. :3 Skulle vara awesome! Skulle troligtvis användas till western och skogsridning, namnet har jag inte bestämt än. ^^
 
 
 
2. En skimmel
Förmodligen en lippizzaner, hannoveranare eller andalusier. Det ska vara ett sto (om det är en ljus skimmel) och jag har redan tänkt ut namnet. :3 Om det är en mörkskimmel så blir det nog en hingst, och då tror jag att han ska heta Silverhoof (betyder Silverhov). :D
 
 
3. Brun arab
En brun arab, förmodligen ett sto. :D Har inte riktigt kommit på namn och så till denna, bara en historia, men den får ni läsa om jag någonsin köper en sådan häst. c:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0