Morgonritt

Imorse innan det kom så mycket folk tog jag ut Stormblood på en kort morgonritt. Först ville jag rida ut mot galoppbanan, men avstod eftersom jag inte vet hur Storm kommer att reagera på oljeborrarna än. Ville inte rida ned till ridhuset där han redan varit, så valde att rida en sväng runt gården bara. :)
Sadlade Storm, sedan tog jag ut honom på stallplanen och satt upp.
Efter det så red jag förbi affärerna och fabriken/källaren, sedan över bron.
Svängde vänster och red ned i 'dalen' under bron, kom fram i trav.
Efter det fick han galoppera en kort stund över ett av druvfälten, sedan svängde vi ned mot Billys blomsterträdgård.
Sedan red jag under bron till paddocken och tillbaka till stallet. :)
Nu ska jag morgonfodra båda hästarna, efter det ska jag göra lite blåa. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0