SSO's aprilskämt 8D

Igår såg jag att det hade hänt något speciellt med hästarna på den australienska servern, så imorse loggade jag in och möttes av vad jag hade förväntat mig: Hästar i blått, gult och grönt! :D Detta är SSO's aprilskämt. c:
Hursomhelst, för att ändra sin häst's färg så rider man till cirkusen vid Nilmers högland och där finns en kanin med stor hatt, om man pratar med den så byter ens häst färg! :D
Färgen blir slumpvis utvald, antingen grön med rosa stjärnor, gul med blå prickar eller helblå. Manen och svansen varierar mellan fäårgerna rosa, turkos, grön och blå. :D
Om man pratar med kaninen igen så blir man normal, och pratar man med kaninen en gång till får man en annan färg. :D
Efter att man pratat med kaninen blir den rosa! 8D
Färgerna som finns är dessa (orkade inte fota alla olika manar och svansar):
Jättekul och kreativt av SSO tycker jag! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0