Svar på frågestunden! :3

Vilket lopp är ditt favoritlopp i sso??
Ehm.. Hmm... Hollow Woods banan tror jag. :D


Vad använder du för program/hemsida när du fixar dina bilder sommar lägger upp på din blogg?
Använder mig av Adobe photoshop 6.0, windows moviemaker, ibland paint, samt tinypic (när jag lägger upp headers, osv)  :)


Vilken av dina hästar gillar du mest?
Jag gillar alla. :D Men Magic ligger mig närmast hjärtat då han är den som varit med mig längst.

Vad är din drömfunktion?
Att man ska kunna leda hästen, klappa hästen och att man ska kunna rida och vara skötare åt andras hästar. :D


Hur ser du ut IRL? Blond, brunette, kort hår, långt hår, lång kort osv. :)
Jag är väl typ normallång, har grön-blå-gråa ögon och har blont hår med orangea slingor typ. :3


Vilken outfit e du mest nöjd med?
Ehm.. Har väldigt många. x) Men den blåa gillar jag skarpt! :3

Vilken e din favorit frisyr?
Förmodligen den jag har nu, blonda över axeln alltså. :) Men jag gillar det röda spikey-håret (och det blonda) samt det nya som finns i FG! :D

 

Den som får en länk avslöjas ikväll... :3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0