Om hästfunktionen kommit nu

Visste ni en sak? Innan hästfunktionen kom så fanns det 3 hästar jag var helt bergsäker på att jag ville ha:
1. En mörkbrun häst.
2. En fux (Exakt en sådan som den fuxfärgade morganhästen).
3. En bork.
 
Ni kanske undrar varför dessa inte står i mitt stall just nu? Well, borken (aka. akhal-teken) har jag planer på att köpa. Morganfuxen har jag redan ägt (Stargazer), men vi passade inte riktigt, så han såldes till Lisa Winterstorm. Sedan har det inte riktigt kommit den där perfekta, mörkbruna hästen ännu. Försökte med det bruna holländska varmblodet (Tiger) men det var inte riktigt rätt häst.
Om hästfunktionen kommit idag (och alla hästarna som finns just nu varit tillgängliga) hade jag lätt köpt borken först. Det är jag helt säker på.
 
Gammal bild på mig & Stargazer. ♥
 
Bild från när jag provred Mandas häst Goliat.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0