Slutet för Comet Hearts?

Comet Hearts kommer förmodligen att läggas ned, förlåt alla som stannat så länge. ♥
 
Varför?
Jag klarar helt enkelt inte av att nära vänner helt plötsligt bara drar, utan en förklaring eller förvarning. Hur fan tror ni att det känns för mig? Inte bara känns det som jag gjort fel som klubbägare, utan även som att ni är missnöjda med mig som vän. Sedan får jag höra att vissa funderar på att gå ur, utan att ens ha sagt något?
 
Naturligtvis får man vara med i vilken klubb man vill osv, osv. Men vadfan, är man missnöjd med något kan man väl säga det, och iaf lämna en anledning till att man sticker, särskillt om man har vänner i klubben.
 
Jag kan inte vara online just nu, pga något fel, och innan supporten hjälpt mig fixa det så kan jag verkligen inte göra någonting. Men jag har en blogg, det finns en klubblogg, jag har skype... Ni kan ju faktiskt kontakta mig på något sätt innan ni helt plötsligt bara försvinner?
Jag vill inte bli sviken varenda jävla gång, det bara skär i hjärtat helt ärligt.
 
Så nästa gång jag loggar in kommer jag troligtvis att radera CH, bara så att alla vet.

Kommentarer
Postat av: Juliette Stardawn

Jag är så hemskt ledsen Mirre, skickade två brev till dig inne i SSO innan jag lämnade.., men hade ingen aning om att du inte kunde komma in ♥♥

2013-08-09 @ 18:11:00
URL: http://jstardawn.blogg.se
Postat av: Nikki Westlake

Mirre .. om CH dör imorgon, ikväll eller om en minut vill jag att du ska veta att jag älskar dig. ♥ Du kommer alltid vara min lilla Mirrepirre och jag hoppas av hela mitt hjärta att vi fortfarande kan hålla kontakten!! ♥ ♥

Svar: Älskar dig med Nikkson, och klart vi kommer att hålla kontakten! ♥
Miranda Moonbell

2013-08-09 @ 19:28:19
URL: http://nwestlake.blogg.se
Postat av: Tove Mcfield

Åh herregud Mirre, jag vet att jag inte varit aktiv (du vet anledningen...) Och det känns hemskt att jag inte fick spendera mycket tid med alla er goa människor, vill verkligen inte tappa kontakten med er, så mejla gärna ♥

Svar: Aw tuffe ♥
Miranda Moonbell

2013-08-09 @ 19:53:42
Postat av: Sasha Rainnight

VAD ÄR DET DU SÄGER KVINNA!? Okej jag ska inte lägga mig i, detta är ditt beslut och jag kommer såklart inte börja klaga på dig...
Vill tacka dig för underbara kvällar och tack vare dig har jag träffat de mest underbara spelare ♥ Du är en jättebra klubbledare och om du startar en ny så vill jag gärna gå med i den ♥
♥SUSHI♥

Svar: Tack Sushi ♥
Miranda Moonbell

2013-08-09 @ 20:05:33
URL: http://sasharainnight.blogg.se
Postat av: Juliette Stardawn

Mirrmorr, jag älskar dig och jag mår urkasst.. Jag vet att du nog helst av allt vill kasta en tegelsten i huvudet på mig, men snälla svara. Skriv på kik, jstardawn heter jag, vad som helst. För jag lämnade inte utan att säga nått, de ska du veta. Men känns sådär att du svarar på andras kommentarer men inte min.. ♥♥ Vill inte verka desperat, men vill ba lösa de.. ugh :(

Svar: Sorry juli, vet bara inte riktigt vad jag ska säga, men är inte arg. ♥
Miranda Moonbell

2013-08-09 @ 20:07:18
URL: http://jstardawn.blogg.se
Postat av: Angelica Lightlund

Mirre det här är världens bästa klubb, det finns ingen klubb som är så bra som den här klubben och kan inte ersätta den, alla vänner, alla roliga event försvinner! :(
Ingen CH = ett tråkigt sso...
All gemenskap jag mötets av redan första sekunden jag vart medlem och ett välkommen jag har ALDRIG fått det då jag gick med i alla andra klubbar, jag fick bara "åå inte du igen aa oki..." Här är det inte så alla ser alla, alla stötar alla!

Comet Hearts kommer ALLTID finnas i mig och jag kommer ALLTID rida för Comet Hearts oavsett om jag är med i en annan klubb eller om Comet Hearts kommer upplösas, jag lovar dig med mitt blod och kött att jag kommer tatuera in "Comet Hearts forever <3 " på star stable! <3333333333333333333333
FOREVER COMET HEARTS! <3333333333333333

Men jag förstår dig och jag skriver som Sasha jag kommer inte att lägga mig i det här men jag ville framföra att jag trivs såååååååååååååååååå mycket, du är världens BÄSTA klubbledare och kommer alltid att vara, men skapar du en till så vill jag jätte gärna vara med i den
Stor björn kram Angelica eller Linniz! <333333333333333333333333

Svar: Tack så jättemycket, blev helt rörd av att läsa detta. :') ♥
Miranda Moonbell

2013-08-09 @ 20:27:56
URL: http://linnsagilityblogg.devote.se
Postat av: Sylvie Yellowstone

Jag är så ledsen :o Jag tror inte att jag går in under kategorin som en av dina nära vänner, men precis som Juli så skickade jag ett långt brev där jag förklarade mig på SSO, tyvärr visste jag inte om att du hade datorproblem, jag följer inte din blogg så aktivt då jag inte har den på Bloglovin' D: Iallafall så vet jag inte om detta inlägg riktade sig till mig, men jag tar gärna om min förklaring/skriver om mitt brev, dock vet jag inte riktigt var annars jag kan kontakta dig :/ Vill inte skriva det som en bloggkommentar och jag har inte hittat någon mejl eller liknande :c

Hur som helst så gick jag personligen inte ut för att det var något fel på dig som klubbledare, det var ett svårt beslut då Comet Hearts har varit den bästa klubben jag har varit med i, och jag värderar den tiden högt ♥

Kram

2013-08-09 @ 20:33:59
URL: http://sylvieyellowstone.blogg.se
Postat av: Exenzia

Tråkigt att du känner såhär Mirre, och jag är ledsen för att jag lämnade för ett tag sen.. ♥

2013-08-09 @ 20:36:54
URL: http://exenzia.blogg.se/
Postat av: Maja starside

Nej :c <3 Världens bästa klubb....alla vänner. Vill bara att du ska veta en sak Mirre, Jag älskar dig <3 Förstår ditt val.. <3 CH är en klubb jag alltid kommer minnas....<3 Ses MIRRRIIII <33333

Svar: Älskar dig med Maja, ses ♥ :c
Miranda Moonbell

2013-08-09 @ 21:20:32
URL: http://majastarside.blogg.se
Postat av: Lisa W

:( Jag kommer aldrig att glömma Comet Hearts, bästa klubben jag någonsin varit med i och jag kommer sakna den mycket :( <3

Svar:
Miranda Moonbell

2013-08-09 @ 21:31:32
URL: http://Frostmane.blogg.se/
Postat av: Lisa W

Hoppas vi alla kan hålla kontakten... Om den är borta när jag loggar in, vet jag inte vad jag ska göra :'c

2013-08-09 @ 21:33:26
URL: http://Frostmane.blogg.se/
Postat av: Allison Dawnstar

Jag funderar ju på att gå ur men det är inte ett dugg pågrund av någon eller på själva klubben utan bara för att jag har ALLTID funderat på att starta en egen ridklubb som någon gång verkligen ska fungera ;) Även om jag skulle leta jättelänge skulle jag ALDRIG hitta ett fel i Comet Hearts :)

2013-08-10 @ 01:41:03
URL: http://Allison.bloggplatsen.se
Postat av: Allison Dawnstar

Fast jag vet att jag kommer ångra mig om jag går ur och jag skulle typ DÖ om jag såg någon från CH och jag hade gått ur klubben :c

2013-08-10 @ 01:44:10
URL: http://Allison.bloggplatsen.se
Postat av: Alexandra Mistdawn

Mirre, jag minns när jag lämnade för att gå med i OW typ precis dagen efter jag sagt att jag "ÄÄÄLSKAR VERKLIGEN CH!" eller nåt liknande, och ångrar det fortfarande.♥♥ Och jag bestämde mig för att ALDRIG och jag skojar inte! att jag ALDRIG skulle lämna CH igen, och ALDRIG mer göra dig besviken.. ♥♥ Och jag hoppas att det håller för du är en av de närmsta vänner jag har, en jag kan tala ut med utan att sluddra i massa meningar... ♥ Och jag hoppas att du fortsätter spela starstable, utan dig ... jag vet inte, men känns som om det inte finns nån mening längre... ♥♥ Du är den som håller uppe starstable känns det som, och ... jag vill att du ska veta att jag älskar dig så mycket att mitt hjärta håller på att explodera .. ♥ Och jag hoppas att du ALDRIG glömmer mig, Mirre för du kommer alltid finnas där nånstans djupt inne i mitt hjärta, om du slutade ♥♥

Förresten, nåt har hänt på skype? asså som gjort att vi inte är vänner längre? o: eller tog du bort mig? Om inte, kan vi bli vänner igen?

Svar: Tack Alex ♥Nej har inte tagit bort dig :o
Miranda Moonbell

2013-08-10 @ 20:57:11
URL: http://starstableryttarnas.blogg.se
Postat av: Annie Bluestar

Är vi fortfarande vänner, mirre? <3

2013-08-12 @ 11:29:24
URL: http://silverbelle.blogg.se
Postat av: Mary Nightdaughter

Miranda, jeg og du har opplevd akkurat det samme... :(
Jeg hadde også en klubb, men alle dro bare uten grunn... Og akkurat som du sier: når nære venner drar uten grunn, gjør det faktisk vondt i hjertet selv om det bare er et spill... ;(
Det er ikke en god følelse... :(

2013-08-16 @ 12:40:45
URL: http://marystarstable.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0