De där förbaskade dubletterna

Star Stable borde nog förstå att det här med dubletter var en riktigt dålig idé. Det finns massa fina saker i julklappssäcken som man skulle vilja ha, men istället får man en dublett av något man redan har. Idag fick jag exempelvis två dubletter, fem picknickkorgar (jag har 7 nu, går typ aldrig på picknick så...) och ett par vantar som jag tyckte var ganska fula. Missnöjd var ordet, jag hoppas att de fixar detta snarast!
 
Men när jag fått en dublett slänger jag dem inte eller säljer, varför? Jo, för att jag hoppas, och tror, att någon gång i framtiden så kommer vi att kunna sälja eller byta saker medlemmar emellan, och i så fall kommer limited edition-saker (saker som exempelvis bara går att få tag i en gång om året eller aldrig igen) att vara väldigt värdefulla. Då kan du kanske byta de där bootsen du inte har någon användning för mot hundra star coins, hade inte det varit trevligt?
 
Dubletterna i min garderob har fått en egen flik.
 

Kommentarer
Postat av: Siri

har 13 picnickorgar... x(

2013-12-08 @ 12:46:00
URL: http://moonbear.blogg.se/
Postat av: Sebbe

Dendär bytesidén låter jättesmart, dock kanske inte mot star coins då det ska vara något speciellt tycker jag, inte något man får mot en tröja tex.

2013-12-08 @ 21:45:46
URL: http://letsplaysso.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0