En massa paket

Det blev väldigt mycket fint från tomten idag må jag säga! Totalt 8 julönskningar på det gjorde bara saken bättre dessutom. Förra årets röda tomteluva var även utbytt mot en grön, det gillar vi! Och renen, åh.. välkommen tillbaka älskade Jag-Glömmer-Alltid-Ditt-Namn! Ett stort + till att det bara är starthästen som pulvret funkar på förresten, för det är ju mellan ens karaktär och starthästen som magin faktsikt finns i spelet. c:
 
Nu till något mindre roligt. Av de 8 önskningarna fick jag 6 dubletter och 2 'nya' julklappar. En av dem var en tröja jag länge velat ha, och den andra var ett par boots. Boots i SSO gillar jag inte, men det kan jag ranta om i ett annat inlägg. Hoppas verkligen att det kommer att byta ut dubletterna sedan eller något.
 

Kommentarer
Postat av: Jennifer Winterstar

Åhh jag blev så besviken idag på mina julklappar.
Hade 8 önskningar och fick 8 dubletter... Fick två tröjor och hoppades på att en av dem var en röd för har redan den blåa och den lila, men såklart var det ingen röd utan det var just dem jag fick, den blåa och lila.
LIKSOM KOM IGEN!?

Svar: Åh förstår precis hur du känner dig :(
Miranda Moonbell

2013-12-23 @ 23:36:37
URL: http://winterstarstable.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0