Hästköpar-tankar

Herre min skapare så fina de är! Älskar dem allihopa, har lika svår beslutsångest som när ponnyerna kom!
Dessvärre är jag väldigt säker på att den svarta inte kommer att flytta hem till mig, har ju redan min fina, kolsvarta Storm. Men fuxen eller skimmeln, det är ett dilemma. Redan när det började ryktas om araber så hade jag ett namn och en historia till ett skimmelsto, men även till en fuxhingst. Vill helst inte köpa två hästar på samma gång, men kan verkligen inte bestämma mig. Kommer att sitta och snoka upp alla bilder jag kan på dessa två och stalka random spelare i spelet tills jag bestämt mig, haha!
 
 

Kommentarer
Postat av: Esmeralda Silverforce

Skulle det vara okej för dig om jag lade in de där bilderna på Wikin, med länk tillbaka till dig? :)

Svar: Självklart! :D
Miranda Moonbell

2013-12-19 @ 23:09:10
URL: http://monokerus.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0