Julklappar!

God morgon! Jag hoppas att alla hade en bra jul, det hade i alla fall jag! :3 Tänkte ta och visa mina julklappar som jag fick. En blå westernsadel tillverkad av extra fint läder från Valedale fick jag av Herman och Elizabeth, en svartvit sportpiké fick jag av Alex och Lisa (+ en ask Jorvikiska praliner som de ville att jag skulle testa) och sist men inte minst fick jag en exklusiv fälttävlanshjälm från Baronessan på posten. Försöker hon muta mig till att flytta tillbaka tro? Haha! Nej men skämt åsido, jag är supernöjd! :3
Idag är det juldagen och då ska de flesta vara hemma och smälta julmaten, men jag ska åka iväg på ett ärende och fixa lite saker. Den som kan gissa vad får en osynlig kaka!
 

Kommentarer
Postat av: Anna Waterdawn

MELLANDAGSREAAA

2013-12-25 @ 11:45:54
URL: http://annawaterdawn.blogg.se/
Postat av: Nikki Westlake

MELLANDAGSREAN? 8D

2013-12-25 @ 12:28:46
Postat av: Donna Fishstone

Hur fick du det där? (har helt hjärnsläpp)

2013-12-25 @ 18:21:10
URL: http://mylovelystarangel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0