Kvällsritt på busfröet

Moonbeam snurrade runt hundra gånger i boxen igårkväll innan jag bestämde mig för att ta med mig honom på en kvällsritt. Han fullkomligt älskar snön och blev superglad och sprallig av att få trava runt i den. Dock verkar han smått förbryllad över att det inte går att bada såhär års, enligt honom hade det varit bättre om vattnet varit sommarvarmt året om. Han snuddade vattnet med mulen, sedan vägrade han ta ett steg närmare, haha!
Vi red vidare genom gröndal, och självsäkert tänkte jag att vi skulle hoppa över det fallna trädet på vägen, men det sade Bounty bestämt nej till. I vanliga fall brukar han spetsa öronen och öka takten så fort han ser ett hinder, men nu var det bushumöret som tog över. 
Trots allt ponnybus fick vi oss ändå en ganska mysig ridtur. Han är en riktig liten filur, men jag älskar honom ändå. Det är ju det som gör honom till den han är. c;
 

Kommentarer
Postat av: Nik

Haha, nuww! Älskar din ponny, haha ;D

Svar: Hihi han är ett litet busfrö :'3
Miranda Moonbell

2014-03-27 @ 14:47:29
URL: http://Nikkisstarworld.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0