Sadelväskorna

Något som många, inklusive jag själv, ofta glömmer bort är sadelväskorna. De används då och då vid de få tillfällen man har husdjur med sig, annars ligger de i garderoben och dammar. Jag har funderat på om man inte skulle kunna utveckla det här med sadelväskor i realistisk väg? När jag använder sadelväskor IRL så brukar jag ha en jacka, fika, eller dylikt i. Varför skulle man inte kunna ha det i SSO? Tänk själva om man red ut och stoppade ned en picknickkorg eller ett grillset i sadelväskan, det skulle ju vara galet mysigt! Och då skulle säkert sadelväskorna börja användas mer också!
 
Vad tycker ni? ^^
 

Kommentarer
Postat av: Esmeralda Silverforce

Jag vill verkligen använda sadelväskorna mer än jag gör, men jag gillar inte hur de ser ut då jag fotar i spelet och då blir det per automatik så att de ligger kvar i sadelkammaren... :c

2013-12-20 @ 14:33:00
URL: http://monokerus.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0