5 saker jag stör mig på

Hejsan! ^^ Hade tänkt rabbla upp 5 saker jag ogillar/stör mig på i SSO:
 
1.' Steve's hemstall'
För det första: Man hör nästan konstant (hela tiden) maskinen som åker ute på åkern intill Steve's gård, vilket är jättejobbigt om man t.ex. bara vill ta det lugnt och mysa med sin häst. .__.'
För det andra: Halva stallet räknas inte ens till 'Steve's gård' eftersom halva stallet ligger i området 'Silvergladefälten', därav funkar inte heller stallchatten i hela stallet (sjukt irriterande).
Och för det tredje (detta gäller dock alla stall) så blir det även mörkt i stallet när det är mörkt ute, trots att det är 'samma belysning' dag som natt.. -.-
 
2. Osynliga murar/väggar/hinder
Jag hatar, hatar, HATAR att t.ex. under ett lopp eller tävling eller ja, när som helst, springa in i en osynlig mur! Det har hänt mig ett flertal gånger i t.ex. Moorlands championat, och om detta beror på lagg eller att det på något sätt är ett osynligt hinder just där vet jag inte, men jobbigt är det.
 
3. Renpulverpåsen
Okej, det här med att förvandla hästen till en ren var awesome i julas och så, men nu, trots att julen är över och man inte längre kan förvandla hästen, så finns renpulverpåsen kvar i ryggsäcken och går inte att radera. Detta hade inte behövt vara ett stort problem, om det inte hade varit för att man inte kan flytta den, inte lägga in den i sin garderob/förvaring, INGENTING. Den bara är där och tar plats, helt meningslöst. -.-
 
4. Inga transporter till GÅD
Okay, jag vet varför inte folk under level 12 och som inte kommit in i GÅD än inte kan ta transporten till dit, men vi som kommit in där borde kunna ta transport dit. Det är extremt jobbigt att behöva rida dit hela tiden, särskillt om man har sitt hemstall i typ Firgrove eller valedale eller så.
Och tänk sedan när hela Jorvik har öppnat, om man inte kan ta transport från ena delen av ön till den andra, då kommer det ju bli asjobbigt att behöva rida genom hela ön för att komma någonstans?
 
5. Hästen kan inte vara ensam i stallet?
Detta tycker jag är riktigt löjligt, varför skulle man inte kunna lämna hästen i stallet om man ska ut och t.ex. jogga eller shoppa via fot eller så? Fet diss till detta!

Kommentarer
Postat av: Renee Bluebridge

Haha, jag stör mig också på att skördetröskan låter hela tiden när man är i sitt Hemstall vid Steves gård ;_; Men jag tycker det låter som ett tåg xD Så när jag hör ljudet brukar jag mumla (ibland säga högt när jag snackar på Skype) "Tåg!" och skynda därifrån xD

Svar: Haha håller med! Cx Önskar att de kunde fixa det.. :c
Miranda Moonbell

2013-01-28 @ 19:43:22
URL: http://bluebridge.bloggo.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0