En annan önskan

Att hemstallet ska byggas ut är nästan alla överens om. Ordentliga boxar åt minst 8 hästar, med antingen dörrar eller smalare öppningar.
 
Sedan har jag funderat en del angående det här med garderoben. Jag håller mer om att klädernas ikoner borde vara färgade, åtminstonde så att man ser i vilken nyans sakerna är i.

Kom idag även på en tredje grej som skulle vara rätt kul. Ni vet att det hänger lite random sadlar och träns precis vid 'lilla utgången' i hemstallet? Tänk om man kunnat hänga sin favoritutrustning där istället? C: Och liksom se att den hänger där. Exempelvis kan man välja att hänga upp sina tävlingsgrejor, då slipper man leta igenom hela garderoben innan championaten. C;

Kommentarer
Postat av: Samantha Weststone

Det här med hemstallet håller jag med om, skulle även va kul om man fick göra om i sitt stall också... Kanske med boxdörrar å så :3 Också håller jag med om garderoben och det här med sadlarna å så c: Finns så mycket man vill ha och önska sig på SSO .-.

2013-07-23 @ 23:20:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0