Mina tankar kring de arabiska fullbloden

Okay, it's pretty much official; Arabiska fullblod är påväg till Jorvik.
Awesome, är allt jag kan säga. Arabiskt fullblod är en av mina favoritraser, och jag har stora förväntningar på SSO's version av denna unika ras. Jag hoppas att de kommer bli minst lika unika som friesern, med lite svävande rörelser, stolt svansföring, litet ädelt huvud med stora ögon och lite 'tunnare' kropp än originalhästarna. Min gissning är att det kommer komma 3 olika färgalternativ, och är väldigt säker på att en av dem kommer att vara en skimmel.
 
Jag kan ännu inte säga om jag kommer att köpa en arab, för jag vill se dem in-game först. Men om de är lika välgjorda som frieserhästarna är så lär minst en hamna i mitt stall. c:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0