Svar på frågor

Får ofta en del frågor både i spelet och på bloggen, så tänkte svara på de 'mest frågade' här. :)
 
Heter du Miranda IRL?
Nej, IRL heter jag Elin.
 
Hur gammal är du?
17 om två månader.
 
Vad heter din IRL blogg?
http://cookiecat.blogg.se/
 
Kan du lägga ut en bild på dig?
Kommer lägga upp en och annan på min IRL blogg, så vill ni veta får ni hålla koll där. ^^
 
Är du och Riley tillsammans IRL?
Yes, det var därför han började spela, haha c:
 
Kan jag få logga in och prova att rida dina hästar?
Nej. Lånar inte ut mitt konto till någon förutom Riley och möjligtvis mina närmaste vänner.
 
Hur fixar man en egen design till sin blogg?
Googla på det, och lär dig själv. Jag kan inte förklara riktigt. x)
 
Hur många hästar har du?
Jag har 4 just nu: Wintermagic, Stormblood, Airborn och Crazymadness. Har även ägt Stargazer (som nu ägs av Lisa Winterstorm) och Tigermane (som lämnades tillbaka till Marley).
 
Känner du Anna eller Manda IRL?
Nej, känner endast Riley Mistfall (såklart) och Kirsten Eastwater IRL. :)
 
Vilket program använder du till bloggen och bilder?
Adobe Photoshop 6.0
 
Hoppas att ni fick veta det ni ville veta, annars får ni fråga mer! ^^
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0