Todays thoughts

Loggade in imorse och gjorde alla blåa + levlade Cookie. Han är snart i level 15, helt sjukt. :o Är det bara jag som upplever att det inte går så långsamt att levla? Eller är jag bara mer optimistisk än somliga, haha? ;D
 
Imorgon är det uppdatering, tjoho! Det passar bra eftersom jag närmar mig maxgränsen för JS, så kommer det nya kläder så kan jag shoppa lite. c; Om de nu inte kommer till TFB (The Fashion Barn), för då kommer de vara svindyra och bara kosta Star Coins...
 
För övrigt hoppas jag på nyheter om Södra Jorvik. Jag behöver inte ha ett 'Det öppnar nästa vecka' eller 'Det öppnar om 2 veckor' (vilket ifs också skulle vara nice), men jag skulle iaf vilja veta ingefär hur det går med arbetet. Jag vill ha ett uttalande som de gjorde med hästfunktionen, typ 'Södra Jorvik kommer att öpppnas mot slutet av året'. Då vet man liksom lite. Då behöver man inte sitta och sukta om nyheter varje vecka, eller drälla efter stranden vid Moorland och längtansfullt stirra up över andra sidan. Kanske att någon som jobbar där kan skriva lite om vad man kan förvänta sig (utan att det blir en spoiler) och lite så? c:
 
Vi har fått hästraser ganska tätt på sistonde, så det är inte helt omöjligt att de fortsätter fylla Jorviks försäljningsstall, men jag tvivlar samtidigt på att de fortsätter med det så pass tätt.
 
Nya uppdrag är nog det som verkar möjligast just nu, med Meteor kringspringande i GBS.
 
Så många möjligheter! C; vad hoppas ni på?

Kommentarer
Postat av: Amanda Silverfield

Huvudberättelse och Nyheter om Jorviko :3 (kallar Jorvik för jorviko ^^)

2013-07-30 @ 23:12:54
URL: http://AmandaSilverfield.bloggo.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0