Dagens besvikelse

Det har gått över 1 vecka nu sedan det så kallade 'grafikproblemet' kom, och det har fortfarande inte blivit åtgärdat. :c Vi har inte fått någon som helst info om det, och när man frågar en GM så säger de bara 'Ingenting är fel'.
Jag har även mailat in till SSO, men har inte fått något svar. Jag kan förstå om det skulle vara ett problem som är svårt att fixa och tar sin tid, men då kan de väl iaf säga det?
Och nej, det är inte bara jag som har detta problemet! Här är en bild jag tog som visar t.ex. Magic före och efter grafikproblemet. :C Kolla noga hans ögon och nos!
 
                           EFTER                                                            FÖRE
 
Har för övrigt skickat in detta mail till supporten idag:

Hejsan! Jag mailade in till er för 1 vecka sedan, men har inte fått något svar.
Ni är förhoppningsvis medvetna om grafikproblemen som jag, och många andra, har. Det är t.ex. att utrustningen och kläderna blir suddiga och pixliga, och att hästarna ser mycket konstiga ut, speciellt runt nos och ögon.
Ingen har fått någon som helst info om detta, men vi skulle vara tacksamma om ni iaf kunde skriva i nyheterna t.ex. "Vi är medvetna om grafikproblemet och jobbar på det!" eller så. Väldigt jobbigt att inte kunna veta varken vad det beror på eller om det kommer att åtgärdas. :C
För övrigt är Star Stable ett awesome spel, och tycker att ni som arbetar med det är jätteduktiga! :D
/Miranda Moonbell (Elin)


Kommentarer
Postat av: Lucy Westlake

Indeed and agreed..

2013-03-27 @ 20:13:28
URL: http://starstablecountry.blogg.se
Postat av: Alexi

Jag har inte detta problemet och har inte haft, så problemet är förmodligen i datorn eller installeringen, sådana här problem handlar oftast om tekniska problem och sitter som sagt i datorn/Instaleringen ;D

Svar: Grejen är den att det kom efter att förra onsdagsuppdatareingen kom, och det är inte bara jag som har problemet. Har provat att ominstallera, ändra grafikinställningar, osv. Ingenting funkar. Då är det ju något problem med att spelet inte funkar som det gjorde förut? Either way så borde supporten veta hur man fixar det, och det hoppas jag att vi får reda på snart.
Miranda Moonbell

2013-03-28 @ 00:51:45
URL: http://alexeasthill.blogg.se/
Postat av: nele shorthaven

jag har också de problemet min sadel är suddig

2013-03-28 @ 15:31:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0