Mina tankar kring husdjursfunktionen

Minns ni flera månader innan husdjursfunktionen kom? Det fanns två små flikar vid stallet/garderoben där det stod 'Husdjur' och 'Hästar', när man klickade på dem stod det att funktionen skulle komma i framtiden.
När vi sedan äntligen fick höra att husdjursfunktionen bara var en vecka bort, och vi fick en hel intervju med info om den sjönk dock mitt humör så fort jag läst igenom den. Och när husdjursfunktionen väl kom så blev jag nästan lite arg.
 
Varför?
Jo, för tänk er själva; Vi väntade på husdjursfunktionen i över ett halvår. Våra förhoppningar var att det skulle vara ett djur som skulle kunna springa brevid oss när vi red, som vi skulle kunna mata och klappa och kanske döpa.
De djuren vi fick var precis som de dekorationer eller benlindor vi har. De fyller ingen funktion, man kan inte göra något med dem (Inte ens ge dem officiella namn som med hästarna) och de sitter bara där och ser 'söta' ut. :/
Därför måste jag över lag ge diss till husdjursfunktionen. Jag säger inte att den är helt dålig, jag gillar husdjuren och tycker att de är söta, osv. Men om man jämför tiden det tog att utveckla den och alla förväntningar med resultatet så måste jag säga att jag är grymt besviken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0