5 saker om mig, IRL

1. Jag älskar att hålla på med smink, för mig är det typ som konst. :D Finns massa variationer, allt från läskiga sminkningar till söta sminkningar. :3
En favorit är ju klart Smokey Eyes. ♥
 
2. Jag färgade håret sjukt ofta förut i alla möjliga färger, har b.l.a haft färgerna på bilderna ovan. OBS! Ingen av tjejerna på bilderna är jag! ^^
Just nu har jag dock vanligt blont med lite mörkare slingor bara, men det ska vi ändra på snart MEHEHE. :3
 
3. Jag älskar bandet All Time Low!! ♥
 
 
4. Att fota är en av mina största hobbys! :D (Bilderna ovanför är fotade av mig)
 
5. IRL går jag runt och meowar hela tiden. o.o Ingen aning om varför, jag gör det bara, ehehe..

Kommentarer
Postat av: Renee Bluebridge

ÄLSKAR bilden på hunden! o.o Är det din vovve? :3 Har en golden själv nämnligen! ^^

Svar: Tack! :D Yes, det är min voffe! c:
Miranda Moonbell

2013-05-23 @ 21:34:23
URL: http://bluebridge.bloggo.nu
Postat av: Siri was here

Åh vad duktig du är på att fota :D
Vad har du gör kamera och vad kostar den, ska köpa en bättre kamera i sommar och den du har verkar bra c:

Svar: Tack så mycket! :D <3Jag har en nikon D7000 och en D40, använder mig dock mest av d7000 numera då den andra var min 'newbie-kamera' mest c: Den kostar mellan 6000 kr och 12000 kr, beroende på om den är begagnad och lite sådant :)
Miranda Moonbell

2013-05-24 @ 13:23:39
URL: http://moonbear.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0