Comet Hearts

What can I say? Blev trött på alla 10000 klubbinbjudningar.
Bara så att folk vet: Comet Hearts kommer inte ta in random medlemmar, utan bara folk som är nära vänner. :) Klart att man får fråga, men om du inte känner att du är vän med mig eller Anna så får du vara beredd på ett nej.
Detta är för att jag inte vill vara med i någon klubb egentligen, men jag vill ha en plats att kunna prata med alla mina vänner och känna gemenskap ändå. c:
Angående aktiviteter så kommer det kanske planeras en och annan aktivitet, men det finns inget 'Måste vara med på * antal aktiviteter' eller något schema. Inte heller kommer en klubblogg att skapas.
Man kan helt enkelt se Comet Hearts som ett öppet forum där man kan prata och göra saker med vänner. :D

Kommentarer
Postat av: Soffe

Kan jag få va med i klubben???

Svar: Om du vill :)
Miranda Moonbell

2013-05-05 @ 17:17:26
URL: http://mountainberg.blogg.se
Postat av: Denise Flowercamp

Hej får jag vara med i Comet hearts snälla!!

Svar: Visst :)
Miranda Moonbell

2013-05-14 @ 19:48:55
URL: http://dreamshadow.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0