De nya hästarna, Mirre bedömer!

Det kom ju 3 nya hästar i denna veckans uppdatering, så här är mina åsikter om de nya hästarna. ^^
 
Svarta hästen med fyra vita strtumor & bläs: 7,5 poäng 
Gillar den skarpt! Fantastiskt vacker och en häst jag mycket väl skulle kunna tänka mig att skaffa! ^^ Dock är jag inte särskillt förtjust i knoppar i SSO, men när häst-frisyr-funktionen kommer så löser sig ju det problemet, eller hur? c;
 
 
 
Bruna hästen med bläs: 5,5 poäng
Tycker faktiskt att den var rätt söt, men pälsen/kroppen ser liiite plastig ut, och som jag sa här ovan är jag inte så förtjust i knoppad man. :)
 
Apelkastade skimmeln: 9 poäng
En riktig godbit! Underbart vacker är den, och passande man också! C: Funderar på att köpa, men vi får se. ;)
(Btw, det var svårt att få en bild, alla skulle bestämt stå i den ._.)
 
Sammanfattning:
Jag gillar hästarna mycket! :D Det var resonabla priser också, till skillnad ftrån hästarna som kom sist, haha. ^^ Nejmen jag blev positivt överraskad, och hoppas att vi får flera fina hästar i fortsättningen! You go, SSO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0