Lifetime utrustning?

Har levlat Star nu på morgonen, och när jag red förbi Lifetime-shoppen i Moorland slog en tanke mig: Vi har aldrig fått någon LT-utrustning till hästarna.
kulle det inte vara rätt kul att få något annat än kläder ibland? :) Kanske en cool dekoration, benlindor, eller kanske ett helt LT-sätt som är komplett med benlindor och allt? :D Jag skulle i alla fall uppskatta det!
Sedan vet jag ju att vi inte får LT-saker så ofta, kanske var tredje-fjärde månad högst eller så? Men ändå. :)

Kommentarer
Postat av: Donna Fishstone(på starstable)

Hej Miranda!
Jag vet att detta inte har ngt med ditt inlägg att göra men snälla hjälp mig!!!!!!!!!Jag ville verkligen ha en header och jag gjorde en ipanit och så, sen hittade jag hur an skulle göra, men jag gjorde fel så jag tror jag tog bort för mycket elr så, för min blogg ser HEMSK ut!
kolla den om du inte tror mig, snälla hjälp! om du ngn gång har tid och lust, kan du väl göra en header åt mig, jag kan göra en gentjänst, snääälla!!!!
//en förtvivlad Donna

Svar: Börja med att återställa temat :) Du har dusty rose, och då går du in på teman och sedan 'dusty rose' :)
Miranda Moonbell

2013-05-07 @ 12:27:50
URL: http://mylovelystarangel.blogg.se
Postat av: Amanda Silverfield

Hålelr helt med !! (Y) :)

2013-05-07 @ 20:47:45
URL: http://AmandaSilverfield.bloggo.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0