Vad ska man säga...

Tror att de flesta känner till den nystartade klubben Moon Warriors, så jag skippar att berätta om den delen mer än att den ägs av Alicia Starnight och Lucy Westlake. ^^
Hursomhelst, det började med att en massa människor gick ur FR för att gå med i den, och därför började vissa (nämner inga namn) medlemmar ur FR snacka skit om MW i klubbchatten. Detta spreds till vissa som var med i MW, och som sedan skapade rykten riktade mor Frost Rainbows ledare, Amanda Lightfield, som inte hade gjort något.
För att göra en lång historia kort: Amanda orkade inte att andra förstörde Frost Rainbows, så hon raderade klubben.
Nu har hon istället skapat Golden Mules, GM, som ska bli en mindre och personligare klubb med strängare regler. Inget skitsnack om andra ska tolereras, varesig de är om klubbmedlemmar eller inte.
 
Vad är min åsikt i detta?
Jag tycker att det är fel av någon att ena dagen sitta och säga att en klubb är ens familj och är bäst, och sedan dissa den för en annan klubb dagen efter. MEN detta gäller vilken klubb som helst, ingen skulle bli glad om detta hände. Att MW är så eftertraktat är för att Alicia och Lucy håller i den, det är faktiskt sant. MEN det är inte deras fel att folk hoppar ur sina klubbar som de förut 'älskat' för att gå med i MW. Så jag tycker det är fel av somliga att lägga skulden på Alicia och Lucy.
 
Men; Sitt inte och säg att en klubb är din familj om du inte menar det. Peace!

Kommentarer
Postat av: Lucy Westlake

Jaså? jag har då inte hört något om detta iallafall, men nu vet jag. :)

Svar: Mm, hoppas att det lugnar sig. Lycka till med klubben btw. :)
Miranda Moonbell

2013-05-01 @ 23:03:27
URL: http://starstablecountry.blogg.se
Postat av: Renee Bluebridge

True words, Mirre!

2013-05-02 @ 13:54:11
URL: http://bluebridge.bloggo.nu/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0