En person jag verkligen saknar

Nikki 'Nikkson' Westlake lärde jag känna en dag när vi spontant bestämde oss för att levla och göra dagliga uppdrag tillsammans. Vi pratade inte s mycket efter det, fram tills att vi träffades igen genom olika klubbar. När jag skapade Comet Hearts så gick Nikki med, och vi lärde känna varandra väldigt bra och hade jättekul tillsammans. Men efter att Comet Hearts upplöstes försvann hon, och jag saknar henne verkligen.
 
Så Nikkson, om du läser det här: Jag vet inte om du bytt konto eller om du slutat med sso, men du ska veta att jag saknar dig och allt det roliga vi gjort, och om du känner för att slänga iväg ett brev på sso eller så så vet du vart jag finns! ♥
 

 
 

Kommentarer
Postat av: Alexandra Mistdawn

Om du inte redan visste, heter hennes blogg southjorvik.blogg.se :D

2013-10-25 @ 13:54:30
URL: http://starstableryttarnas.blogg.se
Postat av: Hedvig Mcfield

Hon lever :) Hon är med i klubben jag är med i CS (Cyborg Stars)

2013-10-26 @ 10:13:15
URL: http://hedvigmcfield.blogg.se
Postat av: Tindra Silverheart

Gratulerar! Nikki finns kvar, hon har en blogg med Molly Sealund som bevis :) [westlund.blogg.se]

2013-11-04 @ 18:15:10
URL: http://tinnisostars.bloggo.nu
Postat av: Nikki Westlake (Tilde)

OMG! Detta är sjukt. Jag, fyra år senare, slutat spela för två år sedan uppskattningsvis, har tråkigt en sommardag och googlar mitt SSO namn, DETTA KOMMER UPP?! JAG SAKNAR DIG MED! Detta är typ bland det finasre någon gjort för mig utan att överdriva. Trodde jag var typ hatad i SSO... :( Du kommer förmodligen aldrig se det här men du ska veta att det 4 år senare betyder mycket trots att du kanske glömt mig. Saknar de gamla tiderna otroligt </3 Och juste, Tilde är vad jag heter IRL.. hoppas du någon gång ser detta, cuz I miss u 2 hnyyyyyyyyyyy. MASSA KÄRLEK<33333333333

2017-07-12 @ 13:37:54
Postat av: Nikki Westlake (Tilde)

Okej kommenterar igen för nu 10 minuter senare sitter jag nu med typ tårar i ögonen:) Seriöst saknar sönder tiderna förr, SSO var en sån jävla stor del i mitt liv och nu är det bara borta, även fast det var ungefär 2 år sedan jag slutade... men nu slog det mig. ÅÅÅÅH saknar allt så mycket. Massa kärlek igen<333 Och Comet Hearts föralltid.

2017-07-12 @ 13:48:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0