Det viktiga inlägget

Som ni säkert märkt har bloggen varit oaktiv under ett par veckor, av anledningen att mitt IRL liv är helt underbart, och har därför ingen blogglust just nu, knappt någon spellust heller.
Jag kommer inte att sluta spela sso, och därför kommer jag inte att sluta blogga. För att för mig hänger det ihop, att blogga och att spela. Det skulle inte funka för mig att bara spela, och inte ha någonstans att uttrycka sig om spelet.
 
Men bloggningen kommer att öka mot hösten, för då blir det ju att man sitter vid datorn oftare och oftare. c; Har även en annan hemlig sak inom SSO på G, men det har bara Anna fåt veta hittills, HUEHUEHUE. ♥
 
Men ja som sagt, varken jag eller bloggen har dött, det är bara uppehåll atm. :D
 

Kommentarer
Postat av: Exenzia

hihihi jag äger ♥♥ du med.. fast jag äger mer >:D

Svar: ...potatis... -.- ♥
Miranda Moonbell

2013-09-19 @ 16:10:55
URL: http://exenzia.blogg.se/
Postat av: Alica Snowgirl

OJ oj oj nu e jag nyfiken på den saken >:D

2013-09-19 @ 17:02:21
Postat av: Alexandra Mistdawn

Teeeeeeeeeeeeeell meeeeeeeeee! ♥♥

2013-09-19 @ 19:58:39
URL: http://starstableryttarnas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0