Vill-ha-hästar

1. Borken på VG.
Jag har velat ha en bork enda sedan jag började spela SSO. När denna kom så valde jag att vänta tills hästfrisyr-funktionen kom, men sedan har det bara inte blivit av. Men en vacker dag ska jag äga denna skönhet! ♥
 
 
2.  Bruna danska varmblodet.
Denna hästen fångade mitt intresse första gången jag såg den i utsläppt man. Har aldrig gillat knopparna i SSO, men i lång man är denna helt galet fin. Jag tror dock att mitt begär efter denna hästen har med att göra att jag längtar efter ett arabiskt fullblod, fråga mig inte varför.
 
 
3. Mörkbrunt kallblod
De enda kallbloden vi har i spelet är frieserhästarna, men jag hoppas att sso teamet kommer att lägga till fler kallblod i framtiden. Jag skulle vilja ha tinkrar, nordsvenskar och shire hästar. Vet precis vad min fina häst i så fall skulle heta, hennes historia, etc. :3
 

Kommentarer
Postat av: Alexandra Mistdawn

Skulle också gärna vilja ha ett kallblod, en ardenner *-* ett perfekt arbetsto!

2013-09-26 @ 20:33:38
URL: http://starstableryttarnas.blogg.se
Postat av: Cecilia Gladefield

Vill också ha kallblod! :D <3 En fjording och en ardenner *.* <3 <3 <3

2013-09-26 @ 20:58:07
URL: http://jorvikhantverkaren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0