Tjohej!

Hej där alla underbara läsare! ♥
Har haft en liten paus från SSO som flera av er kanske gissat, men såg att jag hade fått en massa kommentarer och mail där folk var lite oroliga över vart jag tagit vägen, så tänkte slänga in ett inlägg. ^^ Just nu händer det väldigt mycket i mitt liv, och då menar jag väldigt mycket bra saker. Jag är lyckligare än jag varit på så otroligt länge, och det är en sjukt häftig och härlig känsla! :') Ni kanske förstår att jag vill leva livet just nu, och därför inte prioritera SSO för tillfället. ^^ Jag ska försöka slänga in lite fler inlägg åt er, och samtidigt vill jag bara passa på att tacka er för att ni läser den här bloggen, för att ni kommenterar, och för att ni uppskattar det jag gör! ♥
Vi hörs snart! :3
 

Kommentarer
Postat av: Alexandra Mistdawn

Vad hände med din irl blogg? :D

Svar: har inget att skriva för tillfället, så den är just nu låst :)
Miranda Moonbell

2014-01-13 @ 22:11:13
URL: http://alexandramistdawn.blogg.se
Postat av: Emmy Snowforest

Kan jag få skaffa den outfiten tyckte den var jätte snygg?

Svar: visst :)
Miranda Moonbell

2014-01-14 @ 19:57:51
Postat av: Cynthia Winterborn

"Ni kanske förstår att jag vill leva livet just nu, och därför inte prioritera SSO för tillfället. ^^"

Det är en bra tanke! Datorn betyder inte världen. Livet spelar därute i verkligheten en stor roll.

Ha det så bra! Vi hörs =D
/Cyndi

2014-01-18 @ 12:16:18
URL: http://winterborn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0