Must... Not... Slösa...

Veckopeng fick man idag då, härligt!
Innan hästfunktionen kom hade jag lovat mig själv att inte slösa några star coins förens man kunde köpa hästar. Det gick bra och jag har för mig att jag hade runt 4000 sc när teamet väl införde funktionen i spelet. Men sedan har jag varit en riktig slösmaja; köpt kläder jag lika gärna kunnat köpa för JS, köpt och sålt hästar jag inte varit säker på att jag velat ha, bytt frisyr och smink flera gånger, etc.
Men nu ska det bli ändring! Jag ska sätta upp ett litet mål: Jag får inte shoppa något annat än hästar, och måste vänta tills det kommit nya hästar till spelet. Ett lite luddigt mål kanske, så vi får se hur det går...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0