Vad händer?

Jag och Anna bestämde oss för att testa att blogga tillsammans ett tag, men jag kände att jag saknade moonbell.blogg.se ganska fort. Därför har jag bestämt mig för att fortsätta blogga här! :D
Jag har fixat en ny bloggdesign, skrivit info om nästan alla hästarna, rensat kategorier och lite annat. Det som återstår är bara att rensa och uppdatera länkarna.
I spelet så har lite hänt: Jag har bytt frisyr, flyttat hem till Vingården, sålt Ashmane (som jag ändå aldrig riktigt klickade med), och levlat upp alla mina hästar till level 15! :)
 
Hoppas att ni vill fortsätta följa mig på den här bloggen! ♥

Kommentarer
Postat av: Myra Riverfall

Din nya design är grym! Sockersöt och vårig känsla över det hela. 8)
Kommer absolut fortsätta följa dig och dina hästar. Förstår att du saknar att kunna fixa och trixa med allt som du själv vill. Skulle aldrig klara av att dela sådär.

Svar: Tack så jättemycket fina Myra! ♥ :D
Miranda Moonbell

2014-03-21 @ 08:30:54
URL: http://mriverfall.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0