Emanon

Tänkte bara att ni kanske ville veta lite om Emanon, min 'kanin'. :3
Emanon är till att börja med ingen vanlig kanin, han är en pandorisk varelse. Precis som t.ex. Fripp så besitter han vissa magiska förmågor, även om han inte på långa vägar kan mäta sig med Fripp.
Elizabeth Sunbeam 'gav' mig Emanon efter att jag avslutat andra delen av min druidträning, och han följer oftast med mig på de uppdrag och äventyr som jag och Magic ger oss iväg på.
 
Några av Emanons 'krafter' är:
- Kan känna av Pandorisk (och ond) energi inom en viss area
- Kan tankekommunicera med vissa druider (samt Magic)
- Kan med viss kraftansträngning stråla ut och dela pandorisk energi

Kommentarer
Postat av: Renee Bluebridge

Haha, vad söt! ^^

2013-04-15 @ 20:20:36
URL: http://bluebridge.bloggo.nu/
Postat av: Lisa Winterstorm

Hahaha, vad gullig han är! :D

2013-04-15 @ 20:21:52
URL: http://frostmane.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0