1års-outfiten :)

Minns ni när starstable fyllde 1 år? :D Då fanns det ju special edition kläder och utrustning till alla, och jag har nästan aldrig använt dem. Men nu bestämde jag mig för att försöka knåpa ihop en outfit med hjälp av dessa specialkläder, och resultatet blev.. tja.. väl inte helt sååå fult i alla fall? x)
 
Hatt: LT-present
Tröja: 1-års jubileum
Handskar: Silvergladebyn
Byxor: LT-present
Skor: Fort Pinta
 
Träns: 1-års jubileum
Sadel: 1-års jubileum
Schabrak: 1-års jubileum
Benlindor: Fort Pinta

Kommentarer
Postat av: Renee Bluebridge

Tröjan är verkligen snygg :3

Svar: Ja det tycker jag med! :) Fast personligen tycker jag att det skulle varit snyggare med bara en 1a på ryggen och inte ev tårta också. :D
Miranda Moonbell

2013-02-03 @ 22:50:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0