Stormblood

Får jag presentera min nya häst; den svarta fullblodshingsten Stormblood! :D
Stormblood (aka. Storm) är som sagt ett engelskt fullblod på 9 år. Han är en trevlig och ärlig häst, men han kan vara het och lite svår i ridningen. I boxen är han oftast snäll och gillar att bli kelad med, men han kan även nafsa till ibland, endast för att han känner för det. Det är inget illa menat, utan han vill bara testa lite.
Han är duktig i terrängen och är orädd av sig, men han behöver en bestämd ryttare. Dressyr är inte hans starka sida, om man tråkar ut honom så kan han hitta på alla möjliga tokigheter. Så det gäller att hålla honom skärpt och vara bestämd.
Stormblood har en bror som heter Darkwarrior, och han ägs av Rose Riverson. Storm blev min den 3 april 2013, och jag har inga planer på att sälja honom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0