En ny familjemedlem?

När jag blev medlem på SSO minns jag hur besviken jag blev över att det inte fanns några borkfärgade starthästar att välja mellan. Ett par veckor efter att hästfunktionen introducerats kom den fantastiska akhal-téke borken till spelet, och jag hade köpt honom direkt om det inte varit för att han hade knoppad man. Månaderna gick och jag väntade ivrigt på man och svans funktionen skulle komma, och så en dag kom den. Men trots detta gick jag och velade fram och tillbaka om jag skulle köpa min guldhäst eller inte. Efter ett tag fick jag provrida Mandas häst Goliat, och insåg då att jag definitivt kommer att köpa den här hästen, frågan var bara när.
Nu har jag bestämt mig, hästen ska bli min. ♥
 
Bild från när jag provred Mandas häst Goliat.
 
 

Kommentarer
Postat av: Anna Waterdawn

JAAAAA KÖP :-D

2013-11-21 @ 15:01:09
URL: http://annawaterdawn.blogg.se/
Postat av: Sally Lightbridge

Den är så vacker, du borde köpa den. Gärna typ nu! ;D

2013-11-21 @ 16:41:11
URL: http://lightbridge.blogg.se
Postat av: Claudia Winternight

Hej, vet inte om just du råkat ut för detta men Jag hade ett problem med kodmallarna på blogg.se och jag vet att flera har reagerat på detsamma, så nu tänker jag sprida vidare lösningen :)

Man kan trycka ner ctrl alt när man är på översiktssidan. Då kommer en meny upp. Klicka på design, och voilá, tillbaks till gamla blogg.se :)

2013-11-21 @ 18:47:46
URL: http://jorvikjokers.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0