Mitt nya, fulsöta charmtroll

Jag har ett hästköp planerat, och jag tänker inte ens hålla det hemligt den här gången. ^^
Felicity ringde mig för ett par dagar sedan och berättade om att de fått hem några hästar som gått på bete i bergen i ett par månader. Hästarna var alla till salu och jag bestämde mig för att rida till Firgrove för att ta en titt på dem.
En av hästarna fångade min blick direkt. Han hade en underlig gråbrun färg med lysande, nästan guldfärgad, man. Felicity berättade att korsningsvalacken var åtta år och aldrig blivit såld på grund av hans speciella färg. Efter att ha funderat lite fram och tillbaka hade jag bestämt mig för att detta fulsöta charmtroll skulle med mig hem!
Nu är frågan, vad ska han heta?

Kommentarer
Postat av: Alexandra Mistdawn

Personligen så tycker jag att Skyflame skulle passa rätt bra. ^^

2014-03-31 @ 15:14:17
URL: http://everwind.blogg.se
Postat av: Rose Riverson

Jag ska också köpa han :O :D

2014-03-31 @ 16:38:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0