Frågestund :)

 
Det var några som ville att jag skulle ha en frågestund, så här får ni det. :) Eftersom jag inte tror att så många kommer att fråga (lol cx) så tänkte jag även lotta ut ett pris till en av dem som frågat. 
Priset är en länk i ett blogginlägg på min blogg, samt en länk i min meny. :)
Ni kan fråga om exakt vad som helst så länge det är seriöst och inte rör personlig information om mitt IRL liv, t.ex. vad jag heter, vart jag bor, etc. Däremot får ni fråga saker som t.ex. 'Gillar du glass'. Cx

Kommentarer
Postat av: Alexi

Mina frågor :3: 1. Vilken av dina hästar gillar du mest? 2. vilken outfit e du mest nöjd med? 3 vilken e din favorit frisyr? Det var mina frågor men det kommer nog fler :3

2013-04-13 @ 21:52:06
Postat av: Alexi

haha glömde xD

2013-04-13 @ 21:52:36
URL: http://alexeasthill.blogg.se/
Postat av: Soffe

Min fråga: Vad använder du för program/hemsida när du fixar dina bilder sommar lägger upp på din blogg???

2013-04-14 @ 08:56:09
URL: http://mountainberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0