Mina funderingar kring hästfunktionen

Jättekul att vi äntligen fått info om hästarna! :D Underbart att de planerat olika raser och nya färger! Att man kan ha hela 6 hästar är också ett plus, dock tror jag att de måste bygga om hemstallen ytterligare då. c; Och att man ska kunna ha olika manar på hästarna är så underbart! Äntligen!! Undrar om det typ blir som en hästfrisörsalong då? 8D Tänk om vi kan ha manarna som finns i Starshine Legacy?? :'D Tin-Can's och Meteor's är de finaste som finns, och skulle så gärna ha en svart häst med någon av deras man. <3
Undrar hur man döper sin häst? Kommer man att få välja det i samband med att man köper hästen eller senare?
 
En sak jag har sett klagomål på är priserna, och jag tycker att det är löjligt. Jämför detta med IRL, en häst kostar inte lika mycket som en tröja, och så är det! 300 - 1500 SC tycker jag verkar bra. Om man inte vill lägga ut 1500 SC på den bästa hästen, då gör man inte det. Precis som IRL. Har du inte råd att köpa en svindyr tävlingshäst så nöjer du dig med en billigare häst.
Ni vet ju hur länge de har jobbat på denna funktionen, de har själva lagt ned mycket tid och pengar på att göra oss glada, då är det klart att vi måste ge något tillbaka! SSO överlever till stor del genom att vi köper Star Rider och Star Coins, och om ni inte vill betala det och sitter och tjatar på att allt ska vara gratis så kommer spelet inte att vara lika kul, för de som jobbar med det kommer inte att ha pengar att göra roliga saker för oss, trist va?
 
Dock är jag missnöjd över en sak: Det verkar inte som att man får välja man , svans och pälsfärg? Det verkar som att det kommer vara 3 olika hästar av varje ras, och alltså endast 3 färger? Den isabellfärgade morganhästen till exempel, den var SJUKT SÖT! Men den förstörs av att manen är brun (enligt mig). Skulle gärna ha en sådan häst ,med svart man, men det kommer i så fall inte att gå? :(
 
Sedan ska det bli skönt att få byta hår igen, känner att det jag har inte riktigt passar mig, hehe. ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0