Så fancy med nya hästar

Jag har sett många som i princip börjat ignorera sin 'originalhäst' efter att de köpt nya hästar, och det tycker jag känns väldigt elakt. :c Det är ju liksom 'den första hästen' vi pratar om, den som varit med en längst, den som hjälpte dig genom dina n00b-levlar och ja.. DIN SOULRIDER-HÄST.
Jag kommer aldrig att dissa Magic, även om stallet är fyllt med ytterligare 5 hästar så kommer han att vara min number 1. 
Men det är ju tyvärr så, man vill leka med den nya leksaken mest, då är den gamla ointressant. Jag tror dock att många kommer att uppmärksamma sin första häst igen när häst-hysterin lagt sig lite, och det är ju det som är så bra; att man inte kan sälja den. c;

Kommentarer
Postat av: Anna Waterdawn

Men ellerhur.. :C Stormis kommer alltid vara min nr 1 <3

2013-04-29 @ 15:13:27
URL: http://annawaterdawn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0