Uteritt med Anna :D

Red till Firgrove med Anna idag, först red vi över everwindfälten, sedan en bit genom Hollow Woods, över bron vid silversong-floden, och sedan sista biten på Firgrove-vägen. :D
Vi kollade sedan återigen frisyrerna i Grandma's Glamour och jag bestämde mig för att byta. 8D Kunde dock inte bestämma mellan svart och röd.. :c
Vi träffade en jättesnäll tjej vid namn Beatrice som visade oss hur frisyren såg ut i hjälm, westernhatt och mössa. :D
Jag valde sedan att byta till den röda! :3 Jag kommer att prova den svarta i framtiden, men jag vet inte när. ^^
När jag bytt så blev Anna och jag jagade av någon skum människa i FG-byn, så vi rymde genom att ringa hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0