Höstinvasion

Ojojoj nu har nästan alla gått och skaffat hösttema på sina sso-bloggar, var det jag som satte igång en dominoeffekt tro? Nej men det är kul att se nya bloggdesigner lite överallt, särskillt med höstens härliga färger! :D
 
På tal om höst, tänk om vi kunde få lite höstkänsla i spelet? Vi har ju ifs GÅD, men tänkte mer på att himlen kanske kunde mörkna något, löven bli lite gulare (iaf i Silverglade) och kanske en massa löv på marken eller så? c: Hade varit galet mysigt!
 
Arkivbild.
 

Kommentarer
Postat av: Esmeralda Silverforce

Vore underbart om spelet i framtiden verkligen skulle visa vilken årstid det är - om vi har riktig tur kanske det blir en sådan uppdatering senare i höst? :D Fast just nu hoppas jag mest på att snön blir lite finslipad jämfört med förra året, den kan absolut se bättre ut än vad den gjorde då ^^

2013-08-26 @ 20:25:03
URL: http://monokerus.blogg.se/sso
Postat av: Alexandra Mistdawn

Jo, det skulle vara kul med lite röd/gula löv lite överallt i jorvik. :) Och inte bara i GÅD.
Själv har jag också gjort en höstinspirerad design, då jag tyckte det var väldigt passande när jag såg din! Och , din är galet snygg Mirre,du har verkligen talang ! :)

Svar: Tack! :3
Miranda Moonbell

2013-08-26 @ 21:22:30
URL: http://starstableryttarnas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0