WIHO!

1. Min nya dator är helt supermegaawesome och jag kan spela sso med 400 fps, inget lagg och bästa grafiken!! :D Det enda som är lite skumt är att man studsar en del, särskilt efter eller medans man hoppar. o.o Så ibland om man studsar till (ex. på ojämn mark) så typ flyger man rakt upp i luften och får farligt fall. XD
 
2. CH är nu upplöst. Jag kan inte hindra någon från att återskapa klubben, men jag kommer inte ha någon respekt för dem som gör det tyvärr, och om loggan jag skapat används av någon annan har jag rätt att polisanmäla personerna i fråga, då det faktiskt är min egendom. c;
 
3. JAG HAR KÖPT EN PONNY och kanske köper en till snart, huehuehuehue...
 
Jag kommer att dra igång bloggningen ikväll eller imorgon, samt fixa ny bloggdesign, så STAY TUNED!

Kommentarer
Postat av: Bella Eastlake

MIRRE IS BACK

Svar: YEAH 8D
Miranda Moonbell

2013-08-24 @ 01:09:12
URL: http://Jorviklife.blogg.se
Postat av: Camila Bluebear

Vad har du för data?
Vill köpa en ny för att min stänger alltid av sig ;_;

Svar: Acer predator G3620 :)
Miranda Moonbell

2013-08-24 @ 07:31:09
Postat av: Alica Snowgirl

JAAAA DU E TILLBAKA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!8D

2013-08-24 @ 08:19:58
Postat av: Nikki Westlake

MIRRIIIIS DU ÄR TILLBAKA <3 <3 <3 i have miss u :c

2013-08-24 @ 08:22:07
Postat av: Sasha Rainnight

Yaay! Mirre är tillbaka :D <3 Saknat dig Mirre Långstrump D:
En sak till: Superfin design! Blev jätte förvånad när jag kollade och det var höst tema owo. Jättefint ;D

Svar: Tack! :'D ♥
Miranda Moonbell

2013-08-25 @ 08:56:16
URL: http://sasharainnight.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0