Ponnyplaner

Ponnyerna i sso må vara långsamma, men förbaskat söta är dem! ^^ Har ju Moonbeam aka Bounty just nu, men överväger att införskaffa minst en ponny till, frågan är bara vilken?
- Den ljusa palominon har jag funderat över, den är helt sjukt söt och passar i typ alla färger.
- 'Haflingern' som jag kallar den. Älskar färgen, fast tycker att den ser lite för 'vit' ut på sina ställen.
- Bruna ponnyn från Paddockön. Den ser verkligen ut som ett russ, älskar det vita i ansiktet på den. *-*
 
Vilken tycker ni? Har ni som äger dessa hästar någon åsikt om dem? :)
Btw tagga uppdatering idag! Hoppas på snö och att man inte kan få dubletter av julklapparna!
 
 

Kommentarer
Postat av: Sasha Youngstar

PALOMINON!!!!!! <3 Den är ju 777777777777777kt söt <333

2013-12-04 @ 20:52:01
Postat av: Alexis Skybell

Jag har den bruna och den är faktiskt ganska snabb när den kommer upp i level 3 och den är sjukt sööt!!!<3<3 Jag tycker du ska köpa den och den är den billigaste av dom alla:) <3<3 jag rekomenderar den sjuuukt mycket:)<3<3<3

Svar: Ja funderar på det :D
Miranda Moonbell

2013-12-08 @ 20:21:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0