Star coins!

Fick en tidig julklapp av mina kära föräldrar, tacktack! :D Nu har jag råd att köpa en arab jag med, men vet fortfarande inte vilken. Sedan läste jag det här inlägget på Sally's blogg, och nu funderar jag på om det vore klokt att vänta på att det kanske kommer fler färger? Fast å andra sidan vill jag fortfarande ha mitt skimmelsto...
 
Jag har just nu tre 'vanliga' hästar (Magic, Storm, Geronimo), en ponny (Bounty) samt ett 'tyngre kallblod' (Hedda). Jag hade tänkt att i framtiden försöka att bara köpa en av varje typ av häst, alltså vill jag helst bara ha en arab i stallet. Men om jag köper skimmeln nu och det senare kommer en färg jag verkligen vill ha kanske jag bryter det och köper två. Men sedan har vi den underbara palominon också... GAH beslutsångest!
 

Kommentarer
Postat av: Sasha Youngstar

Förstår vad du menar :/ Jag får beslutsångest väldigt lätt cx

2013-12-22 @ 11:24:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0