Viktigt

Jag tycker jättemycket om när folk pratar med mig i spelet. Om jag inte svarar kan det vara för att jag är brb, eller så har jag helt enkelt inte sett att någon försökt ta kontakt med mig. Om jag inte svarar på ditt brev direkt behöver du inte skicka 3 till. Jag kommer att svara, så fort jag kan. :)
 
Något jag däremot INTE kommer att svara på är frågor om Water Roses. Eller jo, ni får ju förstås fråga saker, men inte typ 'Kan jag få gå med i Water Roses?', 'Kan du säga åt Manda att jag vill gå med?', etc. Det är otroligt många som frågar oss medlemmar i WR om de kan få gå med, trots att det inte är vi som bestämmer.
Så frågar du något sådant kommer du antingen att bli ignorerad, få ett mindre trevligt svar eller så kommer jag i värsta fall att sätta dig på ignorerar-listan.
 
 

Kommentarer
Postat av: Amanda Lightfield♥

SÅ TRÖTT PÅ DET ._.

2013-12-03 @ 19:56:25
URL: http://snowgaze.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0