Bilder från eventet med SP

God kväll! :D Eventet med Silver Ponies är precis slut och jag är jätteglad! :D Silver Ponies är en fantastisk klubb ägd av Nichole Seaknight och Amanda Lightfield. :3
Idag var det hopptävling! :D Först var det 2 eller 4 grupper (inte helt säker) som tävlade inbördes, sedan två grupper (de som kom 1a och 2a ur de första grupperna) och därefter de två finalisterna som möttes ur varje grupp.
I min första grupp tävlade jag mot Amanda Lightfield, Karolin Kingfall och Alicia Diamondwater! :)
Jag lyckades vinna, fast Amanda var mig riktigt tätt i hälarna :O
 
Sedan var det dags för 2a omgången, eller ja; semifinalen.
Tävlade då mot Esther Lightwater och Nathalie Mcstar. :)
 
 
Gick vidare till final!! :D
Det var extremt tufft, tävlade mot Cecilia Starhill som låg jättenära mig hela banan, men jag vann med en mule eller så i slutändan! :)
 
 
 
:D <3
 
 
Min duktiga, underbara Magic! C'': <3
 
PS. En random bild från eventet, Cristina Flowerpie bestämde sig för att prova limbo, på ett annorlunda sätt, haha! :D .DS.
 
Tack så jättemycket för ett underbart roligt event, alla Silver Ponies!! :D

Kommentarer
Postat av: Wilma Starbear

Hej!
Det som jag kommer skriva handlar inte om inlägget men jag vill säga att du har en utav VÄRLDENS bästa bloggar :D jag följer den! Och du är en idol för mig!! :D ♥♥♥


Svar: Aww, tack så jättemycket! :''D <3 Gud vad glad jag blev nu!! :'') <3
Miranda Moonbell

2013-02-04 @ 18:47:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0