Byta hemstall?

Överväger att byta hemstall till Vingården eller Valedale. :3 Visst, Steve's ligger centralt och är nära till det mesta, men det är alltid så mycket människor där och dessutom står varken jag eller Magic ut med ljudet från plogen hela tiden. D: Min stackars häst blir ju helt förstörd för att han inte får sin skönhetssömn...
Jag älskar Jorvikstalle,t och om det sedan ser likadant ut i Star Stable Online som i Star Stable och Starshine Legacy så kommer jag klart byta till det när det området öppnas. :D
Men nu är frågan, vart ska jag byta?

Kommentarer
Postat av: Joline Gladebard

Hej på dig! Jag har länge funderat på att också byta hemstall till vingården. Där är det lugnt, men ända händer det mycket saker ganska ofta! Om jag var helt säker på att i alla fall byta stall skulle jag byta till vingården! Det dumma är att det inte finns ett championat där! Eller vem vet, det kanske öppnas där nere vid Marleys bondgård. Sedan har JAG en fråga!
Kan man bara vara med i ett annat championat om man gör det närmaste stallet till sitt hemstall? Tacksam för svar <3

Svar: Hellu! C: Jo, Vingården blir det nog. :D Angående din fråga om championat och hemstall så vet jag inte. De har ju bara öppnat ett championat hittils (även om vi vet att fler är på gång), men jag tror säkert att man kommer att kunna vara med i alla vilket hemstall man än tillhör :)
Miranda Moonbell

2013-02-12 @ 12:30:36
URL: http://jolinestallet.blogg.se
Postat av: Anna Waterdawn

Hej! Jag bor i Vingården och det är awesome där 8D man har nära till det mesta, eftersom man ligger ganska centralt. Så jag tycker du ska byta till det c:<

Svar: Tack för din åsikt! :D Ja, det blir nog vingården. :3
Miranda Moonbell

2013-02-12 @ 19:06:50
URL: http://annawaterdawn.blogspot.se/
Postat av: Sofia diamondnight

Jag bor på vingården, det är riktigt skönt faktiskt! ;)

Svar: Verkar som det, byter nog dit! :D
Miranda Moonbell

2013-02-12 @ 19:52:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0