Mini intervjuer del 1

Hejsan! :D Här är första delen av mina 'mini intervjuer', där medlemmarna blir intervjuade om olika saker som rör s.s! :) Denna gång handlar det om den kommande hästfunktionen.
 
Frågorna som ställdes var:
 

1. Vad tycker du om att det ska komma en hästfunktion?

2. Vad är dina förväntningar och förhoppningar inför hästfunktionen?

3. Har du funderat något över vad du vill köpa för häst/hästar? Så som färg, namn, etc?

4. Vad har du för häst just nu? Är du nöjd med den?

5. Något mer du vill tillägga som rör denna funktion? :)
 
 
Och här är svaren:
 

Sofia Diamondnight:

1. Jag tycker det är bra och så, men undrar när den ska komma.. :P

2. Jag har faktiskt inte tänkt så mycket på det. xD

3. Jag skulle gärna vilja ha en skimmel, som jag hade förut.

4. Jaa, men den ser lite ’vanlig’ ut :P

5. Nee, faktiskt inte :)

 

Linnea Flowerstar:

1. Jag tycker att det är en bra idé att det ska komma fler funktioner i spelet.

2. Förväntningarna är ganska höga, det behövs något nytt för att man inte ska tröttna. Hoppas att man kan avla med sina hästar, och det hade varit roligt med fler raser osv.

3. OM det kommer finnas fler raser hade jag velat ha en fjording att spela med. Annars skulle jag välja en rödskimmel som ska heta Strawberry. =)

4. just nu är jag mycket nöjd med min häst, mest för att den liknar en häst som min mamma hade för några år sedan.

5. Som jag skrev ovanför skulle fler raser och avel roligt och intressant. Men min högsta önskan är att man ska kunna köra hästen, det fattas tycker jag.

 

Nathalie Mcstar:

1. Att det kommer att bli kul och jag hoppas att det kommer lite nya hästraser.

2. Komma nya raser och färger.

3. Ja, ett sto. Vit med svart man och svans. Namn: Vet jag inte.

4. Jag har en vit med stora bruna prickar... Jag är inte så nöjd med färgen för det ser ut som om den är smutsig. :O

5. Jaaa... STARSTABLE GÖR DENNA FUNKTION INNAN DEN 23 FEBRUARI! :)

 

Esther Lightwater:

1. Jag tycker att det ska bli JÄTTEROLIGT! :D

2. Jag har jättestora förväntningar, det ska bli så kul! Jag är helt spänd varje onsdag! X’D

3. Hm, jag vet inte riktigt vad jag ska köpa för olika hästar, men det finns en häst jag är helt kär i här på SS :) Vet dock inte hur jag ska beskriva den, namnet har jag inte direkt tänkt på :)

4. Den hästen jag har nu var jag ganska missnöjd med i början... Men sedan blev jag mer och mer förälskad i den. Just nu är den min lilla ängel! :D Det är en vit häst med svart man och svans (:

5. Jag blir nöjd bara hästfunktionen kommer, men det skulle vara roligt om man kunde leda hästen och kunna lämna stallet utan häst. PLUS, att man ska kunna gå in i stallet även om man inte är SR. :)

 

Jamie Silerhill:

1. Jag har väntat länge på hästfuktionen, och jag är väldigt spänd! :D

2. Jag väntar mig ett stuteri eller liknande där man kan köpa olika hästar. xD Jag skulle dock bli väldigt missnöjd om det var som när man precis skapar en ryttare och en springare där man får välja manfärg och pälsfärg, etc. Det vore så tråkigt! Sedan så önskar jag att man någon gång i framtiden kan byta ’frisyr’ på sin häst också, det vore coolt! C:

3. Alltså... Jag vet faktiskt inte. Tänk om det har kommit nya pälsfärger! Nya raser... typ fjordingar eller shettisar?! Jag har inte tänkt ut någonting speciellt i förväg än, men en palomino häst... En sån vill jag ha! :D

4. Just nu har jag en skimmelhingst med gyllene man på 11 år. Han heter Silverpeak och han är en riktig fartdåre! :O Visst är jag nöjd med honom, men jag skulle föredra en mörkare och lugnare häst (som bättre matchar mina ridbyxor). xD

5. Jag har nog ingenting mer att tillägga förutom; hoppas att de är billiga... o_o

 

Ada Queenforest:

1. Jag tycker det är jätte bra! Det är liksom jättekul att ha två hästar. :D

2. Jag tror att hästarna kommer att kosta mycket och kanske bara för starriders... Men det hoppas jag inte.

3. Svart häst med mörkbrum man, eller tvärtom. Namnet ska vara något fint och magiskt.

4. Nu har jag en vit häst med svart man, hon heter Wilddreamer. Jag är väldigt nöjd med namnet, men har blivit lite uttråkad åpå utséendet..

5. Jag skulle vilja att man skulle kunna rida två hästar samtidigt, liksom att man rider på den ena och den andra är fast med ett rep i sadeln, lol. :D

Och det här hörs inte riktigt till den där saken, men man skulle också kunna välja kön på hästarna och sedan skulle de kunna para sig (det skulle kosta pengar) och sedan skulle man få ett föl och ta hand om den och träna osv. Sedan tycker jag också att man ska få sälja sina hästar med namn och allt! XD

 
 
Tack alla som ställde upp på mini intervjun! Vad tycker du om denna typen av inlägg? Roliga att läsa/tråkiga? Vad skulle du vilja att jag intervjuade folk om? KOMMENTERA! :D

Kommentarer
Postat av: Sofia diamondnight

Det skulle vara kul om du intervjuade några om t.ex ridklubbar eller sådant, eller priser på star rider :)
Är gärna med på flera!:)

Svar: Tack för tipset! :D Tack vad kul, ska komma ihåg det! :D
Miranda Moonbell

2013-02-08 @ 20:11:45
URL: http://sofiadiamondnight.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0