Outfit, Lisa & Starshine style!

Ni som spelat Starshine Legacy spelen (som är en 'prequel' till Starstable online) har säkerligen stött på Lisa och Starshine. Jag, som är ett stort fan av spelen, besämde mig för att göra Lisas outfit (eller ja, så nära man kan komma den). :)
Ni som inte vet vad Starshine Legacy är: Det är berättelsen om hur Alex, Linda, Anne och Lisa träffades och blev soulriders, och det är en serie med totalt fyra spel där det första handlar om 'början' med Lisa och hennes häst Starshine, det andra om Linda och Meteor, det tredje om Anne och Concorde, och det sista, 'slutet', om Alex och Tin-Can.
I SSO har vi hittills bara träffat Alex och Linda (dock hört talas om Anne och Lisa). :)
 
Hade varit mycket mer likt om jag haft kvar mitt röda hår. x)
 
Hjälm: Västkobbens fiskeby (Man kan ju tyvärr inte rida utan hjälm just nu..)
Jacka: Silvergladebyn
Handskar: Nybörjarhandskar (Man kan heller inte rida utan handskar)
Byxor: Moorland
Skor: Västkobbens fiskeby
 
Träns: Nybörjarträns (Skulle egentligen behövt ett mörkare träns, men detta var det bästa jag hade)
Sadel: Nybörjarsadel
Schabrak: Nybörjarschabrak
 
RIKTIGA Lisa och Starshine! :)

Kommentarer
Postat av: Esmeralda Silverforce

Snyggt, kul att återskapa en sån outfit!

Svar: Jo, såg jackan och kunde inte motstå x)
Miranda Moonbell

2013-02-06 @ 14:20:00
URL: http://monokerus.blogg.se/sso
Postat av: Sofia Diamondnight

Är det ett PC-spel? :)

Svar: Yes :D
Miranda Moonbell

2013-02-21 @ 17:21:19
Postat av: denise

hej kan man ladda ned starshine elr är det bara på skiva min syrra ska köpa starschine,höstryttaren och vårryttaren!

Svar: Man kan säkert ladda ned det, men vet inte var. :)
Miranda Moonbell

2013-04-30 @ 19:34:38
URL: http://dreamshadow.blogg.se
Postat av: Nellie Mountainstar

Denise, men kan ladda ner alla spelen på cdon.com! :)

2013-05-11 @ 20:16:36
Postat av: Lisa

IIIIIIHH!!! Jag bara ÄLSKAR starshine spelen! Jag är också lite av ett fan, men har aldrig fått reda på var ifrån man kan få tidningarna ;_;
Aja, Lisa är iaf min favorit!

2014-10-09 @ 12:00:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0