Veckans uppdatering!!

Hejsan!
Det är dags för ett nytt championat!

Nytt championat:
- I denna veckas uppdatering flyttar championatet till Gyllenåsarnas dal där en ny utmanande bana väntar! Vi önskar alla våra skickliga ryttare lycka till, och till er som har missat Championatet i Moorland, oroa er inte, det kommer tillbaka!
Den nya utmanande tävlingen!

Nya kläder:
- Nya fina tröjor har kommit till Silverglades hästsportcenter!

Vänliga hälsningar,
Star Stable-gänget
 
MIRANDAS TANKAR: Åhh, äntligen ett nytt championat!! :D Hoppas tröjorna är fina också :3 Uppdateringen var dock inte helt i min smak, men ganska nice. 8D

Kommentarer
Postat av: Cecilia Silvernight

Hej! Jag älskar din blogg för det första men kan du ha en frågestund någon gång? :) Förresten, har du lifetime starrider? Om du inte har, hur har du råd med så mycket saker? ♥ x)



Svar: Hej och tack!! :D Jo visst kan jag det :) Yes, är LT. :) Exakt vad menar du med 'saker'? :3 Menar du kläder & utrustning eller starcoins och SR? :3
Miranda Moonbell

2013-02-27 @ 11:58:52
Postat av: Cecilia Silvernight

Ja, jag menade utrustning och kläder. c:

Svar: Jag sparar just nu alla Star Coins och köper endast för Jorvik Shillings, men tycker inte jag köper saker så ofta? :3 Eller? XD När jag gör nya outfits köper jag inte allt på en gång, utan har oftast en stor del av den redan :3
Miranda Moonbell

2013-02-27 @ 12:13:52
Postat av: Sofia Diamondnight

gillar inte gådc, jag kan inte komma dit! :@ :/

2013-02-27 @ 17:56:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0